Första skoldagen!

Heej! Första skoldagen va väääldigt lugn :P Hade bara några papper att skriva på och så fick vi lite information om datorerna vi ska få. Så jävla skönt att ha en egen skoldata, slipper man alla papper & blad som man tappar bort eller råkar slänga! Sen är det skönt också att umgås med sina vänner på dagarna, annars har de blivit så att man sover hela dagen och då har man inte tid eller ork att göra något..

Efter skolan så åkte jag Sara, Linn och Natha hem till Sara och spelade spel och åt bullar som hennes mormor precis hade tagit ut ur ugnen! FY FAAN vad goda dom va!

Just nu ligger jag och Sara i sängen och ser ut som två datanördar.. :P
Finns inte så mycket annat att göra faktiskt..

Nu har jag sagt till mig själv att ja ska blogga hela tiden och inte skriva ett inlägg om året lixom haha! Så nu blir de skärpning!

Nu ska ja fixa en ny och fräsh header.. (Sara ska göra den) Hon är BÄST!

Skriver sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0