God morgon Sverige :)

Heej!

Råkade försova mig i morse. :( Sov inte så bra i natt vaknade och somnade vaknade och somnade osv..
Idag ska jag inte göra något speciellt, slutar efter den här lektionen då blir de fika med systrarna :)
Sen så får jag hoppas på att vi kan fixa lite i rummet såsom skura golven och så :)

Imorgon så måste jag åka till Ikea och köpa det sista.. Både mamma och pappa kommer hem sent så det blir inget Ikea idag :( Vill göra allt så fort som möjligt vill flytta in NUUUUU!

Tack mamma och pappa för att ni ställer upp så mycket på mig! Är väldigt tacksam över att ni lägger ner tid/pengar på mig! <3 Inte många föräldara som skulle hjälpa till så mycket!


Kanske ska börja rida igen fast ja ska nog inte fixa en egen häst utan det får bli på pappas! Tycker bara att det är lite läskigt att han är så himla stor :( Men men får se hur det blir. Måste hjälpa pappa hur som helst, han ska operaras snart och kan då inte mocka och sådär. Så jag får fakstiskt ta mig tid till att åka till stallet några dagar i veckan och mocka! Tycker iof att det är väldigt mysigt i stallet.. :)
Försöker fixa någon som vill bli medryttare på honom också men det går inte så bra eftersom det är bara massa småbarn som hör av sig! :/ Men har jag någon kompis som är sugen på att rida GRATIS så är det bara att du hör av dig.. Du får rida när du vill och hur mycket du vill.. Och bara åka upp och ge han kärlek när du vill! :)

Just nu sitter jag på lektionen men läraren har gått ut och skulle fixa nått.. Slapp lektion ;) Me like! <3


Nu ska jag prata lite med mina underbara vänner! <3



Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0