Imorgon gäller de! :)

God morgon!
Sitter just nu i klassrummet, började 10 idag.. Jätte skönt behövde verkligen de! <3
Igår var jag på rättegång. Fattar inte hur Idiotiska människor de finns asså.. Bara för att man är ett psykfall så behöver man inte försöka förstöra andras liv! Varför sitta och ljuga? Kasta skit på en person som är oskyldig?
Fattar inte hur folk tänker!!

Jaja inge mer om de blir bara så jälva förbannad!


Imorgon får jag och älsklingen flytta in!  Weeeiii fy faaan vad jag har längtat till de! :)
Måste åka till Ikea och köpa en byrå och något skåp till badrummet! Och en massa små saker så som ljus, filtar mm. :)

Känns också väldigt skönt att jag sköter skolan fullt ut också! Försöker verkligen fixa det här nu! :)

Sitter just nu på Samhällskunsapen och pratar om Valen 2010. Vet faktiskt inte vad jag ska rösta på.. :/ Det är så himla svårt. Gjorde precis ett test på dn.se, där man svarar på frågor så kommer det upp vad man skulle kunna rösta på.. Och jag fick Kristdemokraterna! Haha och det är ett av det jag verkligen inte tänker rösta på! :O
Jag vet faktiskt inte vad ja ska rösta på. :/ Men de är ett tag kvar till röstningen så ja kan nog klura ut vad ja ska rösta på sen :)


Har inte så mycket mer att skriva om men skriver nog lite senare :)


Puss & Kraaaam



Kommentarer
Postat av: fia

piratpartiet?? ;)

2010-08-26 @ 12:11:55
Postat av: Caszandra

SVERIGE DEMOKRATERNA! UT ME INVANDRARNA SOM KOMMER HIT OCH LEVER PÅ VÅRA SKATTEPENGAR OCH INTE GÖR NÅGON NYTTA ALLS! ... inte dem invandrare som faktiskt kommit hit och jobbar och sköter sig, utan ut me dem som kommer hit o bråkar förstör!! :D

2010-08-26 @ 12:36:38
URL: http://mondoblog.se/caaash
Postat av: Anonym

du må vara arg malin. men tänk på vad du säger. Psykfall som sitter och ljuger. Va gärna arg. men respektera människor. Personen i fråga har inte gjort DIG någonting. så du har ingen rätt att uttrycka dig så. så tänk dig för.

2010-09-16 @ 09:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0