Lite frågor :)



Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:
Lite trött

Favoritgodis:
Chocklad & Lakris

Är det nåt du absolut inte äter:
Sniglar

Kläder just nu:
Leggins, rosa linne och en svart stor tröja över

Musik just nu:
ingen

Vad sa du senast:
Tack vi ses sen

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då:
Oj, ingen aning

Vinerplaner:
Bara mysa hela vintern

Fisk eller badkruka:
Beror på värdet

Saft eller alkohol:
Saft till vardags, alkohol till fest

Hur många kuddar sover du med:
Just nu 2 men annars runt 5

Favoritväder:
SOL

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
Min pojkvän, kudde, påse med mat

Spelar du nåt instrument:
nej

Morgon- eller nattmänniska:
Jag brukar vara uppe väldigt sent på nätterna så jag är nog en nattmänniska

Sparare eller slösare:
Har alltid varit den som slösar, med de ska de bli ändring på ;)

Bästa film:
Har ingen bästa

Tror på liv på andra planeter:
Kan finnas någonstans

Kommer du ihåg din första kärlek:
Ja

Älskar du henne/honom fortfarande:
Nej verkligen inte

Har du några homosexuella vänner:
Nej det har jag inte

Tror du på mirakel:
ja, fast det är inte stor chans

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Absolut!

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Jag det gör jag

Ser du på kärleken som ett misstag:
Nej, verkligen inte

Hur många barn vill du ha när du blir stor:
2 st

Bio eller promenad:
Bio

Är du kittlig:
Haha om jag är

Snarkar du?
Till och från

Stjärntecken?
Skytt

Rädd för insekter?
Beror på vilka

Äckligaste insekten:
Tvestjärt

Största svaghet:
Snällhet

Det här är jag bra på:
lyssna, ställa upp för andra, vara glad & mig själv rakt igenom

Bästa bok?
 Har ingen 

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna göra min osynlig

Vad vill du jobba som?
Nagelteraput

Chips, morötter eller godis?
Godis

Pizza eller hamburgare?
Båda är lika gott

Skriver du dagbok?
Nope

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
Har redan flera

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.)
för tillfället stökigt, mena nanrs gillar jag ordning
och reda.

Gungar du på stolen?
Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Aldrig

Vilken hand håller du gaffeln i ?
Höger

Är du rädd för blod?
Nej

Saltar du på maten?
Knappt

Gillar du att sjunga?
Ja, men inte när någon annan hör =)

Anser du att du är stark?
Till och från

Brukar du sola?
Ja, men inte nu på ett bra tag

Vad gör du om du får hicka?
Håller andan

Röker du?
Ja det gör jag men ja försöker sluta

Snusar du?
Nej

Använder du knark?
Nej

Kaffe, te eller inget?
Kaffe är grymt och te är väldigt gott

Har du en besatthet?
Nej det tror jag inte




Kommentarer
Postat av: Fia

Vad var det du sa..? - "nu ska jag börja skriva varje dag!" hmmm..Malin!!!! ;)

2010-08-21 @ 13:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0