Shulululu!

Tjoo :D

Idag hade jag sovmorgon, började kl 10 :) Skönt som faan plus att läraren som vi hade sista lektionen va sjuk så vi slutade tidigare också! ;)
Efter skolan så gick jag till öppna förskolan där min syster va med lilla Simone! Guud va sööt hon är, jaa döör! <3
Så vi va där och lekte med henne, fikade och sjöng visor! Himlans mysigt! Efter det så gick vi hem till mig och lekte lite!

Sen kom älsklingen hem efter jobbet, haha han jobbar numera som "lärare" och fritidsledare Haha kan inte se mig han framför mig med massa galna ungar! :D

Idag ska jag inte göra någonting bara ta det lugnt.. Mysa med älsklingen <3

Imorgon börjar jag 10 igen för att läraren är ju som sagt sjuk ;)

Kanske slänger upp ett till inlägg senare!

Puss å Krääm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0