Besök!

Heej!

Har tagit de lugnt nu på morgonen, myst med vovven, snackat lite med pappa!
Ätit god frukost, njutit av morgon ciggen med en kopp latte som pappa gjorde åt mig :)

Nu sitter jag och väntar på att Camilla och hennes kompis ska komma hit och mysa med mig och Elda :)

Satt och kollade runt lite igår på olika försäkringsbolag och undrar vilket man ska ta!?!
Nån som har hund å kan komma me ett bra förslag?
Vill göra de så fort som möjligt! :/

Sen ska vi börja gå på valpkurser! :) Ska bli sjuukt kul!
Sen så ska vi börja köra agillity elr hur de stavas!
Skit bra träning för hunden!  <3

Och nu ska ja börja ta mitt körkort!
Mamma sa igår att hon kan betala 10 körlektioner till mig! Hur snäll mamma har man inte ;) Love you!

Antingen idag eller imorgon så ska jag och älsklingen åka och handla julklappar! De är f*n snart julalfton! De går så himla fort och ja som bara köpt 4 julklappar :/

Nu ska ja ge bebis lite vatten och sen gå ut och kissa henne :)



Den här bilden ska ja ha sen när ja får körkort!
;)




Skriver sen! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0