Bingolotto!!

Heej!

Sitter hemma hos syster med henne och min andra syster!
Dom håller på å städa och fixa! Å ja sitter å datanördar (som vanligt) Hihii!

Pratade nyss med min kompis Sara, jag och älsklingen kanske ska glida dit senare och spela bingolotto med henne och Christoffer (hennes pojkvän)
Kan nog bli riktigt mysigt!

Haha sist ja spelade Bingolotto så va jag kanske 10? 11? Och det gjorde jag hemma hos farmor och farfar haha hängde nästan jämt där som liten! Det var väldigt roligt på nått sätt! :)

Nää nu ska ja inte tråka ut er! Skriver senare så ni får veta om ja har blivit miljonär ;)









Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg



sv: superkul att du är med och tävlar :D



2010-12-30 @ 16:01:57
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0