Coffee!

God Kväll!

Nyfärgad å fixad :) Sitter hemma hos syster Linda och fikar och myser med Natha och Linn! <3

Vi väntar bara på att klockan ska bli 12 så vi ska ut på 3 kronor (Kvartetskrog) är ganska mysigt där faktiskt! Vi ska inte dricka eller något utan bara sitta där och umgås å ta en kaffe! Man behöver ju aldrig dricka så man blir så himla full! Det är skönt att gå ut å bara umgås någon gång!

Linn har köpt ett nytt mobilskal till sin mobil å jag gick in på sidan och fastnade DIREKT för de här till min
Iphone 4! <3 Vart helt kär! Visst va de fint!?! Å jag som älskar rosa, kan de bli bättre? ;)



See yoou!






Kommentarer
Postat av: HelloNicki

God morgon söt!



Vad tycker du om mitt senaste väsk köp?



Kram!

2010-12-11 @ 10:59:33
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0