Dag 2 – Min första kärlek.

När jag var 11, skulle precis fylla 12 så träffade jag en kille genom en kompis, kände att de va något mellan oss på en gång, tills slut blev vi tillsammans, kommer inte riktigt ihåg hur men så blev de iaf! Killen hette Joakim.

Vi va med varandra varje dag, kommer ihåg att jag tyckte att de va "häftigt" att han va äldre än mig, han va ju bara ett år äldre än mig men ni vet ju hur de va när man va liten :P

Kommer inte ihåg så mycket om de förhållandet men det varade i ett år iaf, det slutade med att han va otrogen, jag vart inte ledsen när de tog slut utan hade en annan kille på gång!



Tråkigt att de vart sånt litet inlägg men kommer ju en dag imorgon också! :)


Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0