Dag 8 – Ett ögonblick.

När min älskling sa att han skulle följa med mig till Thailand!

Han ville följa med men hade inte råd! Men till slut så fixade han pengar och sa att han följer med!
Jag vart så himla glad för jag såg vad vi hade framför oss!

Det var så himla underbart att åka dit med han! Vi hade kul hela tiden!

Plus att ALLA i min familj älskar han! Vi behövde lixom inte umgås 24/7, han va med mina bröder och min pappa och hittade på massa saker som gocart och sånt! ;)

Å vi tjejer gick på Spa ;)

Nää men de va iaf de bästa ögonblicket!



Juste han hittade en annan där också!
Men de va lugnt ja fick tillbaka han sen! ;)





Kommentarer
Postat av: Laila

så söt bild :)

2010-12-22 @ 13:24:28
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0