HATAR Å VÄNTA!

Heej!

Puuh precis klar! Har städat här hemma så nu är det riktigt fint! Tömt tvättkorgen för de behövdes VERKLIGEN va massa sängkläder och handdukar och massa kläder *suck* vi är så dåliga på att tvätta! Men vem tycker att de är kul å tvätta lixom?!? Not Me!

Så ska kolla med kims mamma om hon kan boka tvättstugan åt oss så man kan tvätta allt hur snabbt som helst!

Nu sitter jag här och har INGENTING att göra! :( Väntar på min älskling å jag hatar att vänta!


Juste nu kan våran bebis Elda sitt! :D Hon är såå duktig!
Hon kan ju lite mer som gå och lägg dig, då hon går till den platsen man pekar på å går å lägger sig! :D


Nu ska ja mysa med min lilla bebis å vänta på baby!





Skriver sen!


Puss <3






Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) superkul att du är med i dagens blogg!

2010-12-30 @ 19:07:19
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Chicmommy - mamma till Ajdin

Hej hej.



Kikar in här och vill önska dig ett gott nytt år.

Samtidigt vill jag passa på att be dig om en liten tjänst, om det går bra. Min son är nämligen med och tävlar om titeln årets baby 2011 och tävlingen avslutas om mindre än 12 timmar. Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in och rösta på honom. Det gör du enkelt genom att gå in på länken --> (http://careofgerd.com/aretsbaby2011/ajdin/) och "Gilla" Ajdins bild. Dig tar det en sekund och för oss betyder det en massa. Vill du ha något i gengäld, är det bara att du skriver till mig. Tack på förhand.

Kram

/Chicmommy



(sorry om du redan har röstat)

2010-12-30 @ 22:56:16
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0