HELT SLUT!!

Heej, har inte skrivit så mycket idag men har haft FULLT UPP! Åhh, va ju i stallet och fixade, fy faan va slitit de va men de vart så fruktansärt fint och mysgt! Vi fick ringa på förstärkning haha så Camillias pojkvän Tomas kom och Camillas mamma! :)

Efter stallet åkte vi och åt Thai mat! Fy vad gott de va och de förtjänade vi! ;)

Har fått väldigt myket kommentarer vilkar jag ÄLSKAR nu är ni snälla mot mig iaf :)
Det känns väldigt kul, jag är ju en väldigt snäll människa så då är de roligt om folk är snälla tillbaka! <3

En som heter Millis kommenterade och undrade vad det kostade för alla Mary Kay produkter, det är lite lättare om vi pratar om de på mailen då vi kan göra upp paket pris :) [email protected] är min adress så de är bara att skriva där.. Ni kan även boka in tjejkvällar då jag kommer hem till er och ni får gratis behandlingar och prova på dom mesta produkterna! :) Men bara i Stockholms området då jag inte har körkort :/ Så vem som helst! Det är bara att maila! :)


Jag sa ju imorse att jag skulle berätta för er att ja ska göra något väldigt roligt på Torsdag! Det är så här att jag ska åka med massa hudvårdskonsuter till Globen och ha spa-kväll och det bjuds på middag! Fy faan vad mysigt, ååh längtar men de är bara 2 dagar kvar! <3

Är så himla glad idag, pappas operation gick bra han är vaken nu! :) Det är ju läskigt med sånt där, han opererade ju nacken men dom gick in igenom strupen! :/ När ja fick höra de så vart jag extra orolig! IMORGON SKA JAG HÄLSA PÅ PAPPA! <3 Saknar han redan!


Det är är globen för alla er som inte vet! :)




Snart kommer älskling och hämtar mig då ska vi bada och tända massa ljus! Så mysigt när man hållt igång hela dagen! Det är viktigt att göra något bra åt sig själv någongång! Man har bara en kropp, man ska vara rädd om de man har!

Skriver innan ja går och lägger mig!

Puss så länge! <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D

2010-12-14 @ 21:50:23
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hihi nauuw tack så glad jag blir :D hoppas jag kan inspirera lite iaf =)

2010-12-14 @ 22:13:13
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0