Hos syster Fia <3

Nu är jag hemma hos syster med syster, Lizza, Kim Jocke och Moniie va här men gick nyss :(

Har varit i Stinsen hela dagen och har haft de underbart!
Haha vi satte oss ner och skulle äta på en Thai/Wok resturang, men de va ju rätt lätt att äta med mina ENORMA läppar haha! Trodde ja skulle äta på dom istället för maten! Ussh! Men nu har dom lagt sig lite!

Har tagit MASSA bilder idag de tycker ni om va? Känsliga varnas för Duckfaces! Haha! Jag tar att ni inte tycker att de ser snyggt ut nu eftersom jag vet att resultatet kommer bli grymt om någon dag! <3

Nu står Fia och Lizza i köket och lagar mat men ja ska äta min egna mat, haha åt bara några tuggor så tog med mig en "doggybag" från Stinsen, varför slänga när de va så jävla gott?!? Får se om ja kan äta bättre nu!
Som sagt jag är ju så JÄVLA fet så kan ju inte slänga maten! HAHA!

Vi spökade ut Moniie i alla affärer haha SÖTNOS!





Puss <3


Kommentarer
Postat av: Shotiie

Skriver jag något till dig så står jag för det.

så here we go..



du är pinsam malin...

de va allt jag hadde att säga, och du vet mycket väl varför jag tycker det ;)

2010-12-07 @ 19:24:31
URL: http://shotiie.blogspot.com
Postat av: Fia

Tack för idag hjärtat!!

Vill bara tillägga..fyyyyfan vad snygga ögonbryn vi har asså!! <3

2010-12-07 @ 23:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0