Jaa å då va det Måndag igen!

God Morgon på er!

Klockan ringde 6 imorse å jag ha ju redan vaken då eftersom ja inte sov ett skit inatt, har bara legat och tänkt på saker och hostat, har sån här torr-hosta, man hosar å hostar tillslut får jag ingen luft å måste ha något att dricka! SÅ himla jobbigt! Kände att ja var tvungen att försöka sova en stund och kanske komma lite försent till skolan, men råkade sova lite för länge så skippar skolan idag, då kan ja vara hemma och ta det lugnt å hoppas på att hostan lägger sig!

Nu sitter jag i vardagsrummet med Syster & Cazper, Pappa å snart kommer Fia & Moniie!! :) Myspys!

Pappa ska läggas in idag, fy faan vad jag är nervös, hoppas hoppas hoppas att det går bra! Han bröt nacken för några år sen och nu ska han ta typ någon del från höften och sätta in i nacken! :/ Weeard! Men de är iaf de han ska göra!


Pappa och hans häst Rocky! <3 FINA <3


Så nu på listan så står stallet för mig, nu får jag hjälpa han EXTRA mycket och vara EXTRA snäll! Klarar jag de tror ni? ;) Det är klart att jag gör! :D

Har inte så mycket att skriva om just nu men slänger in ett inlägg senare!


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0