Julskinka! :)

Seeg dag! :(
Har bara varit hemma å haft AS KUL!!
Finns ju inget att göra lixom :/

Pappa har gjort as god julskinka så jag har suttit och svullat julskinka med senap, mums! Me like! ;)
Det är nog de jag älskar med julen haha! Det är så sjukt gott!

Va hemma hos Kims föräldar igår där vi snackade om att resa nästa jul/nyår! Hur grymt kan inte de va?
Fira sånt i ett grymt land? Tror de kan bli riktigt naajs!


Älsklingen är påväg hem nu, så får se vad vi hittar på då!

Imorgon har jag iaf planer för dagen, ska först vara i skolan å i natt ska jag SOVA! Försöka iaf! :(
Efter skolan så kommer Camilla och hämtar upp mig så ska vi åka till stallet och fixa hur mycket som helst, vi ska tömma Rockys box och lägga in allt nytt! Kommer bli så fint å fräsht! Sen ska vi ha stall fika å bara mysa! <3
Älskar att vara i stallet och pyssla!


 


Skriver mer ikväll!!


/Love Malin!


Kommentarer
Postat av: dadaa

bra blogg , kolla gärna in min ;D

2010-12-13 @ 18:21:56
URL: http://omerovicnedzada.blogg.se/
Postat av: josefine

Vinnaren av dagens blogg är uppe nu. Kika in och kolla om det var du, ny chans imorgon annars :)

2010-12-13 @ 20:01:48
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0