JUST ME!

 1. Hur gammal är du om fem år? 24 år

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
 Oj, de är många, Fia, Lizza, Simone, Kim, Jocke

 3. Hur lång är du? 1,63

 4. Vilken är den senaste filmen du sett? SOLITARY MAN

 5. Vem ringde du senast?
 Nathalie

 6. Vem ringde dig senast?
 Mamma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hihii :) Okii puss

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta <3

10. När såg du senast din mamma?
 För en liten stund sen

11. Vilken ögonfärg har du?
Green <3

12. När vaknade du i dag?
 Har inte sovit så mycket så vet inte riktigt

13. Vilken är din favoritjulsång?
 Tomten jag vill ha en riktig jul

14. Vilken är din favoritplats?
 Oj, Thailand kanske

15. Vilken plats föredrar du minst?
 Ingen aning

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte inte i den här hålan iaf!

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Öppna dörrar och att de skulle ligga någon under sängen! 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
 Dom jag var med idag!

19. Hur stor är din säng?
 1,40 tror jaa

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar ;)

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan ffs!

22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Vilka städer har du bott i? Ett

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor inne och skor ute

26. Är du social? Jaa för faan!

27. Vilken är din favoritglass? Pistage

28. Vilken är din favoritefterrätt? Ingen aning faktiskt

29. Tycker du om kinamat? Självklart, men föredrar Thaimat mer!

30. Tycker du om kaffe? Haha de veet duu!

31. Vad dricker du till frukost? Beror på humöret, oftast kaffe eller Obóy

32. Sover du på någon särskild sida? Olika, måste ju anpassa mig efter min älskling ;)

33. Kan du spela poker? Haha vad är Poker? nää kan inte spela

34. Tycker du om att mysa/kela?  OM jag gör!

35. Är du en beroendemänniska?
  Antar de, är ju rökare

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yees min kusin!

37. Vill du ha barn?
OM JAG VILL!!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, några svärord på Thai

39. Har du någonsin åkt ambulans?
  Nää

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på humör

41. Vad spenderar du helst pengar på?
 ALLT

42. Äger du dyrbara smycken?
 Dee vet duu ;)

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? 2½ män

 44. Kan du rulla med tungan? Vet inte

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm, ingen aning!

46. Sover du med gosedjur? Räknas pojkvän? ;)

47. Vad har du för ringsignal? Iphone orginal haha

 48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ingen aning

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Täcke, väggen, lampan

 50. Flirtar du mycket? Nää

51. Kan du byta olja på bilen? Yepp

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Aa kör alltid för fort, nää de har ja inte

 53. Vilken var den senaste boken du läste? Läste?? Va e de? ;)

 54. Läser du dagstidningen? Inte så att ja köper den men om de ligger en på buss/tåg JA

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nooope

56. Dansar du i bilen? Ni ska bara se ;)

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? hmm, 107,5 tror ja den stod på

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Massa siffror ;)

 59. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg datum men på Moniies dop!

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Anki

 61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Haha har inte gjort de!

 62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?  Alla gör de hela tiden <3

63. Vad lyssnar du på just nu? Africa

64. Har du varit med i tidningen? Varje dag! Neej de har ja inte

65. Vad är det konstigaste du ätit? Bläckfisk, känndes som att tugga på ett sudd!

66. Vem såg dig naken senast? Min pojkvän ser mig nu ;)

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa/Vit

68. Hur imponerar man på dig?  Oj, ingen aning

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mina nära och kära!

 70. Har du någon piercing? Yes en del ;)

71. Din största vinst? Min Kim, Mina Vänner, Min Familj! <3

72. Civilstånd? Förhållande/Sambo :)

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, några bloggar!

74. Är du fåfäng? ?

75. Ångrar du någonting du gjort? Finns lite saker ja, ödslat tid på onödiga människor!

76. Hur gammal är din pappa? Pinsamt men vet inte :O

77. Vilket är ditt drömjobb? Hemliiiisss

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jag TAR mig råd om ja vill göra något!

79. Vad har du haft för husdjur? Hund, kaniner, hamster

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag blev utkastad/portad från en skola jag gick i! kommer inte på något mer!

81. Svär du ofta? Ja, de kan man säga :P

82. Sverige när det är som bäst? Sommar!

83. Kan du åka slalom? Nope!

84. Vad har du ätit i dag? Thawok nudlar med kyckling, en mandarin

85. Vad har du för utbildning?
 Ingen än sålänge

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ansiktet

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Vet inte..

88. Vilken är din bästa egenskap?
Att vara världens bästa flickvän, baka, ta hand om barn!

89. Vilken är din sämsta egenskap?
 Kan lätt bli otrevlig! (kort stubin)

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Ingen aning!

91. Saknar du något? Har allt jag vill ha förutom en sak, men de kommer snart!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Jaa, de är mysigt juu!

93. Vad gör dig ledsen? När någon lovar något och skiter i de. När dom jag älskar är ledsna!

94. Vad gör dig glad? Dom jag älskar!

96. Vad ska du göra i helgen? Take a pill and chill! Haha ingen aning!

97. Vad är det knasigaste du gjort? Ingen aning!

98. Vad har du för laster? Rökning

 99. Vem är din förebild? Ingen

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Mystime! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0