Läs nerefrån oh upp!

Haha en tjej/kille kommenterar i min blogg, LITE kul att personen är anonym! Komiskt att man kan skriva saker till folk och inte ens visa vem man är!!

Tänkte bjuda er på lite skratt!

Och till dig ANONYMA: Lär dig skriva man fattar inte vad du skriver!




Anonym om Å så va de JULAFTON!:

hur kan ni tycka synd om mig när ni inte ens vet vem jag e? älskar att du bloggar med hatar dina läsare och kallar alla för saker.

 

29 December, 22:43  
Malin  ([email protected]) om Å så va de JULAFTON!:
Haha håller med dig Fia! Värdelösa människa som inte har något liv utan sitter och kommenterar mig blogg! Å personen kallar de humor, mm precis, mycket du har varit med om! Är de så dina föräldrar har uppfostrat dig? Klankat ner på dig hela livet så nu måste du hitta andra "offer"! Stackars lilla värdelösa människa! Ibland tycker jag synd om sånna som dig! Du kan inte ha de lätt! ;)
29 December, 11:24  
Fia om Å så va de JULAFTON!:
Suck...varför ens besvära sig att kommentera?? Att ens lägga ner sin tid åt det? Skaffa ett liv du (anonyma) istället för att sitta och studera hennes blogg?!? Jävla rolig humor...du har då inte varit med om mycket hör jag...
29 December, 00:06  
Anonym om Å så va de JULAFTON!:
Gått ut? betalade 2.800 kr för någonting som höll i vadå? 3 veckor? vad satte du in? vatten eller? HUMOOOOR put-nörd
27 December, 21:41  
Malin  ([email protected]) om Å så va de JULAFTON!:
Haha de kan nog vara så att de jag sprutade i har gått ut! Lägg dig inte i om du inte kan visa vem du är! Plus att det är mitt liv, jag gör precis vad jag vill INGEN kan stoppa mig! Så knip igen dig käft TACK! ;)
24 December, 17:16  
Anonym om Å så va de JULAFTON!:
"ända sedan jag var 12 har jag putat med läpparna och nu är jag trött på det så jag gjorde en läppförstoring istället" varför putar du ändå med läpparna? du ser ju sjuk ut :S


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det här var fruktansvärt roligt! Du kanske ska skaffa dig lite läshuvud och sluta ** ja, sluta med vad..

2010-12-30 @ 13:51:51
Postat av: Malin

JAG SÄGER DET IGEN! SKRIV SÅ MAN FATTAR VAD DU SKRIVER! Eller nej förresten sluta kommentera!



Du verkar ÄLSKA min blogg! Kul att du gör de!



Jag vet jag är oemotståndlig!

You just LOVE ME! ;)

2010-12-30 @ 14:58:24
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej, jag älskar verkligen inte DIG. Jag älskar att läsa din blogg för att du är så pinsam

2010-12-31 @ 13:59:50
Postat av: Malin

HAHA! Undra vem det är som är pinsam?!?



Har du inget bättre liv än att sitta och läsa om folk som är pinsamma?



2010-12-31 @ 17:33:46
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: cami

haha men gud. att folk orkar hålla på. Jag råkade snubbla in här av en slump så har inte läst så mkt, men tycker inte att du e pinsam och vill man putta med läpparna lr inte så är de väll ändå upp till var och en.

2011-01-02 @ 00:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0