Lena Hurra Hurra!

Heelluu!

Sitter hemma hos Lena (Nathas mamma) hon fyller år hon blir en stor tant 43 år!

Söta Natha kom nyss hem från jobbet duktig tjej som jobbar! <3

Har inte så mycket att skriva om idag, har ju inte gjort så speciellt mycket idag! Blir lätt så när man är sjuk!!

Haha ni snackar väldigt mycket om att ni vill att jag ska göra en fettsugning! Lite roligt att ni tycker de,har inte ens en helkropps bild på mig själv här på bloggen!! Och sen är det lite komiskt att ni värkar inte förstå hur allvarligt det är med fettsugning, det är inget man gör som "hobby" utan det är något feta människor som inte kan gå ner i vikt på annat sätt gör! Läs på lite innan ni slänger ut saker!




See yooou!


Kommentarer
Postat av: ..

Bilden på dig i bh..?

2010-12-10 @ 09:10:54
Postat av: Malin

Om du nu ska klaga så mycket varför läser du då min blogg varje dag? Det är bara du som är pinsam som håller på, + att du inte ens vågar lägga ut någon info om dig t.ex. din blogg! Sluta vara så nördig och sitt bakom en dataskärm och skriv!

2010-12-10 @ 16:06:38
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: L

Din kropp klär dig! Så länge man själv är nöjd så kan alla andra gå o hänga sig!

2010-12-12 @ 18:39:01
Postat av: Malin

L: Taack! :) Snällt av dig att skriva så!

Jaa jag fattar inte varför alla ska hålla på hela tiden för?!?

2010-12-12 @ 23:57:56
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0