Lyckat! <3

Heej! :)

Ni har vi svullat och öppnat paket färdigt! <3

Vi har haft det super mysigt, fick lite fina saker av min familj såsom en plattång från obh nordica "Björn Axen" sjuuukt fin! Sen en rosa myströja som man har hemma, två filmer, en alanacka eller va de heter som man hänger upp på väggen med massa bilder på Simone <3
Sen har mamma lovat att betala försäkringen för hunden och sen har vi ju fått massa saker till vovven! :)

Fick inte så speciellt mycket men jag är glad ändå :) Fick ju MYCKET pengar så jag kan handla precis vad jag vill och de gillar jag! ;)
Och sen önskade jag mig ju bara en plattång och de fick jag ju!



Sen fick jag ju fira julafton med dom BÄSTA!

Nu väntar jag bara på att klockan ska gå så ja får gå ut och festa! ME LIKE!  ;) Tihii, naajs som faan att krogen är öppen idag! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0