Mina söta!

Heej! Förlåt har inte skrivit på hela dagen men har inte haft en data tillgänglig å förstår inte mig på blogg.se´s mobilblogg beskrivning! :/ Suck! Någon som kan förklara bättre än vad de står på sidan?

Idag har jag varit i skolan sen åkte jag och min syster upp till mammas "skola" jobb och fikade lite!
Sen åkte jag tillbaka till skolan och mötte upp en kompis Vendela och gav tillbaka hennes busskort! :)

Sen kom Camilla och Fia och hämtade mig så åkte vi och kollade julklappar! :D
Nu vet ja vad ja ska köpa till folk! Så j*vla fina saker ja hitta! <3


Nu sitter jag hemma med bebis (cazper, systers son) i knät! Han ville blogga med mig ;)

Snart ska jag åka och hälsa på min pappa <3
Haha innan han opererade sig så frågade han läkaren: kommer jag kunna spela piano efter jag har opererats? Läkaren: Ja det kommer gå alldeles utmärkt! Pappa: Bra för ja kunde inte göra de innan!

Haha PAPPAS jävla humor! Ska alltid hålla på att skämta! :P


SÖTA CAZPER <3




Nää nu ska ja göra lite andra saker see you soon!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0