Sen update! :/

Sorry men sa igår/natt att de skulle dyka upp ett sent inlägg idag!
Som ja lovade så skulle ja visa er de jag köpte igår. :)
Har tagit kort på allt och allt är på så ni får se exakt hur de ser ut! Braa? Dååligt? ;)

Ett hundkoppel och halsband som hör ihop, inte så speciellt men hon kan ha de när hon blir lite större :)
Det va väldigt billigt så man måste ju passa på (vi svängde in på någon "rolig" affär i uppsala idag)

Sen så köpte jag två saker till idag en spargris som jag och älsklingen ska samla pengar i, vi får INTE ta ifrån den förrens vi har bestämt oss för att vi ska göra något riktigt speciellt för pengarna som hamnar där i! :)
Det är redan MASSA pengar där i! Så nu ska man bara tänka efter vad dom ska gå till om typ ett år!
Vi ska nog inte öppna den förrens nästa nyår alltså år 2012 de kan ju bli ganska kul! :)

Kan berätta vad ja gjort idag när ja ändå skriver!
Gick upp halv 7 och va redan iväg innan 7, då ja följde med älsklingen och jobbade utan för Uppsala, Guuud vad roligt de va! Så idag har jag suttit i en bil från kl 7 till typ halv 4 :/ Snacka om skavsår in my ass! :( Ont i ryggen har ja också!

Sen så körde baby hem mig till min syster Linda så min andra syster va där och min bror som bor i Dalarna :) Kul att se han, va ett år sen sist! :/

Sen kom min prins och hämtade upp mig och vi åkte hem till hans päron där vi hjälpte hans mamma att tvätta! Vi är alltid lika hjälpsamma ;) Nämen de är kul att kunna hjälpa till lite iaf!

Sen nu är vi hemma, är väldigt trött! Har varit en LÅNG dag för mig, är inte van med de! Nu sover jag ju för de mesta! Hihii då man har en RIKTIG chill hund som ÄLSKAR att mysa och ta de lugnt! Men när hon väl sätter igång å busar finns de inget stopp! ALLA stannar upp och frågar om hon har allvarig damp eller nått ;) Haha! Chamtrollet!


Nää nu slänger ja upp bilderna mina ögon måste vila nu!


H&M 75:-





H&M 150:-



H&M 50:-



















Kommentarer
Postat av: Fia

FINA saker/plagg till en FINFIN babe!! Älskar dig <3

2010-12-29 @ 23:16:09
Postat av: Malin

JAG VET! Tyckte allt va väldigt snyggt! Inget speciellt men ändå fint!



Du kan va en FIN babe! Älskar dig också! <3

2010-12-30 @ 15:33:20
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0