Shulululululu!

Dagen har gått fruktansvärt långsamt!

Gick upp vid 9 började 10 i morse, då vi hade samhällskunskap.. Hatar den lektionen men idag va de lugnt för vi kollade på en film (Hotel Rwanda) så jävla hemsk film, vilka människor de finns alltså! (Filmen är baserad på en verklig händelse)

Efter skolan åkte jag hem till syster Fia och fikade ett tag sen körde snälla Camilla upp mig och Fia och Moniie hem till mig! Så nu sitter vi och dricker kaffe och snackar lite skit :)

Kim är nog påväg hem nu också då blir de mystime! :)

Det är så frukansvärt kallt ute nu så de är helt sjukt! Man kanske ska köpa sig en pulka å dra till någon backe ikväll? :) Ta på sig riktigt varma kläder å ha med sig en termos med varm choklad! GUUUD JAA, de ska ja göra! Ska bara få med mig lite mysigt folk! :) Man måste ju faktiskt passa på att hitta på något roligt ute i snön även fast man har blivit lite "gammal" ;)

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0