Sleep time with my lovely boyfriend!

Nått som vart fel där uppe på engelska? :P Kan ju typ ingenting av engelska, ja förstår men kan inte prata! :/

Jaja, skit i de.. Haha!

Badade nyss med älsklingen så nu har jag smort in mig och fönat håret så nu väntar min älskling på mig i sängen!

Tog lite bilder som ja tänkte bjuda på.. :)


Bild från imorse, skulle lägga upp den men hade glömt min sladd till mobilen! Bättre sen än aldrig!




Jag när jag badar! Klippte bort en del, kanske ni förstår? ;)
Btw, ser man att jag är trött? :P





Här har vi min käraste pojkvän när han badar!




Skriver imorgon innan ja går till skolan om ja hinner!

God natt <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack så mycket ;-)

2010-12-15 @ 09:00:05
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: Linda Jonsson

Era små mysisar, var det skönt att bada? Tror minsann att Ni trivs där ni är.... Älskar Er & Ha det bäst... <3

2010-12-15 @ 09:33:54
Postat av: Malin

Haha aa Linda det va himla mysigt!

Haha OM vi trivs! ;)



Älskar dig också syster! <3

2010-12-15 @ 16:55:46
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0