Ussh vissa människor!

Asså jag förstår mig verkligen inte på vissa människor, att dom inte kan släppa saker och sköta sitt egna!
Att man mår så pass dåligt att man måste hålla på att trycka ner andra! Kan man inte bara förstå att man mår inte bättre av de? Jag syftar på just en människa som klankar ner på varenda fu*king människa, har du inget liv? Hur kan man ägna hela dagarna åt att sitta och kommentera andra? Gör något åt ditt liv sköt dig själv någon gång! Dags att växa upp å beté dig som än människa din j*vla kackerlacka!

Det räcker nu, det finns gränser!
Du är inte bäst, snyggast vackrast GLÖM DE!

Gå å släng dig själv i skogen eller nått!




Kommentarer
Postat av: Caszandra

Malin helt seriöst sluta och gå över gränsen... nu blev det för mycket, jag älskar dig men du gör mig lite sur där faktiskt, du är mognare än så och deet vet du... bilden var grov och det är inte schysst! tänk dig för, jag älskar dig men du vet att sånt är onödigt!

2010-12-07 @ 23:18:32
URL: http://mondoblog.se/caaash
Postat av: Bastianlinn

A exceptional happy site!

2011-04-15 @ 09:18:10
URL: http://bastianlinn.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0