VARFÖR???

Heej! Ligger fortfarande i sängen, mår fruktansvärt dåligt, vet inte varför men måste ha ätit nått dåligt,, :(

Spydde i natt!

Älsklingen är och imventerar bilen eller va de heter sen måste han till jobbet och fixa lite!

Lilla Elda har varit SÅ snäll idag när jag har varit sjuk, hon har tittat till mig då och då så allt är bra!

Orkar inte göra nånting idag skulle åkt med mina fina tjejer och shoppat men de gick inte, tänk om ja skulle råka spy i en affär?!? Shiieeet ja skulle skämmas och försöka bli onsynlig eller nått! Haha kan inte ens se mig själv va som skulle hända!


Har inte så mycket att skriva om och tänker inte slänga upp någon bild på mig själv just nu!


Får se kanske mår bättre till kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0