Lycklig!

Wuuzzuup sötnosar!

Skoldagen har varit väldigt underbar, suttit med mina fina tjejor och pluggat och spelat kort hela dagen! :)

Just nu sitter jag och Sara hos min syster Sofia! <3 Fick precis en kopp kaffe så nu ska ja ta en cigg till de, finns de något bättre? Kaffe & Cigg och Redbull & Cigg = BÄSTA! ;)

Älsklingen är påväg hem från jobbet nu också! <3

Och mina sötnosar Linn & Nathalie är i täby och handlar födelsedagspresent åt mig! :) <3

Jag har verkligen världens bästa kompisar! Älskar dom mer än allt annat asså!

Har inte så mycket att skriva om mer tänkte uppdatera lite så ni har något att läsa iaf! :)

Eminems låt: Puke, väldigt bra text de där, haha tänkte skriva en bit, blaff!

You don't know how sick you make me
You make me fuckin' sick to my stomach
Every time I think of you, I puke


Nää nu står ciggen å väntar så måste kila ;) Haha!






Puss så länge! <3


Kommentarer
Postat av: hannna!

det är inte normalt all lägga upp bilder på sig själv i bh ;O du ser ut som en lien *o*a.....



men tyck vad du vill :O

2010-11-24 @ 22:03:09
Postat av: Malin

Haha okeej, men vem bad dig kolla på min blogg?

Känns som att någon är liiiiiiite avundsjuk!?!?

2010-11-24 @ 23:01:43
URL: http://peaaarl.blogg.se/
Postat av: ..

håller med hanna.. Speciellt inte om man är lite mullig..

2010-12-02 @ 16:17:13
Postat av: hanna!

jag jag har inte sakt att hon är mullig ? :O

2010-12-06 @ 14:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0