Fullt ös medvetslös!

Den här dagen har varit fullt ös hela dagen!
Vaknade ganska tidigt med tanke på att ja somnade typ vid 5.. :P
Saknade mina tjejer så mycket så ja tog mig ner till krogen och dansade lite med dom, de va lite ansträngande men vad gör man inte för dom man älskar ;) Hade iaf väldigt roligt! Alltid kul att vara med dom man tycker om!

Idag så vaknade jag vid ungefär 11 av att Simone satt och tittade på mig! Hur glad blir man inte när VÄRLDENS sötaste unge glor på en när man vaknar! Då kan man inte bli arg och ha dåligt morgon humör! <3
Så ja gick upp försökte få henne och somna och hon somnade på ett finger knäpp! Skönt! :) Jag och älskligen gick och tog oss lite frukost!

Efter de så gick vi ut och målade! (håller på att måla huset) FY faan va man får ont i armarna! :( Heelt sjuukt!
Måste fan börja träna så man får lite muskler och orkar saker! Haha ja har muskler men vet typ inte hur man använder dom! :/ Mina vader och lår är stenhårda och mina armar är väl sådär men va faan! ;)

Sen så fick ja ett ryck och ta fram alla mina grejer från garaget och fixa i ordning badrummet! Är så sjuukt trött på att de aldrig händer nått där inne! Men nu är de himlans fint ska ni veta!

Har inte så mycket mer att skiva om, ska ta och laga en sen middag!


See yoou! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0