Heeej!

Idag har ja inte gjort så värst mycket utan bara tagit de lugnt. :)

Jag och älsklingen har bara varit hos Fia idag (min syster) och myst! Har varit väldigt mysigt, sedan bjöd hon och Jocke (hennes pojkvän) oss på mat! Gott! :D Efter de åkte vi hem kom hem för kanske en timme sen!

Imorgon är de praktik som gäller! Nytt ställe ja ska praoa som Hovslagare! Naaaajs faktiskt! Tror de kommer bli skoj! Så imorgon hämtar Kims pappa upp mig så är de jobb som gäller!


Vad har ni gjort idag? Det är en del som läser med ingen som kommenterar! Är de något ni vill veta eller så är de bara att skriva! Svarar på ALLT
 

Jag förra sommarn!

Puss på er mina sötisar!







Kommentarer
Postat av: fia

jag brukar ju kommentera..men du svarar aldrig tillbaka :/

2010-10-06 @ 22:19:37
Postat av: Malin

Haha jo jag gör alltid de... Dumma dig :(

2010-10-06 @ 23:51:28
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0