Godenmorgon! :D

Tjaa :D

Har inte sovit speciellt mycket inatt, sov cirka 2 timmar. När klockan rinde så kände ja såhär va fan jag somnade ju nyss varför ska ja upp nu för? Haha men de va bara att gå upp halv 7.. :/ SUck! Jag duschade och fönade håret och sminkade mig, valde ut kläder. 07:22 hade jag ingenting att göra då va jag helt klar! Faan hade ju kunnat sova en halv timme till! Började 08:20 idag.

Just nu sitter jag på lektionen, vi har Handel, det är ganska okej de ämnet faktiskt..

Har inga planer för idag faktiskt, det är inte så himla fint väder så de blir väl en sorgsen dag hemma med älsklingen! Men får se hur de blir..


Ser ni hur skönt de här ser ut? Mina två favoriter i Thailand! <3 Fy faan vad jag saknar de, det va så himla underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0