Sorry..

Heej!

Uppdateringen är inte helt ok! Skulle skriva ett inlägg från min pojkväns Iphone men kunde bara skriva rubriken fick inte upp tangenterna för själva texten!

Igår va ja som sagt ute och skulle festa med brudarna! Vi gick till ett ställe som heter The Bridge trodde de skulle vara najs men haha shiit BARA fjortisar! Haha vi drog där ifrån lika fort.. Vi skulle försöka leta efter något annat ställe men fastnade på Subway såå jävla gott! :) Sen ringde vi min pojkvän så fick han komma in och hämta oss så åkte vi ner till krogen här i Vallentuna istället! Haha men de va ju inte bättre där, ett band som heter EMO spelade, inte riktigt min musiksmak men va ändå där tills de stängde.

Idag har ja inte gjort så mycket, vaknade vid 12 gick upp och tog en cigg och tog en snabb dusch sen gjorde ja ett försök och väcka min älskling, gick INTE bra alls, slutade med att ja somnade med handdukar å allt på mig, haha hur svår tror ni han är och väcka, haha till och med satt ja somnar! Iaf vaknade halv 4 då va den dagen borta :( Vi gick upp och målade lite (oljade) in huset. Eller ja gjorde inte så mycket fick kramp i armen ;P

Sen åkte vi hem till älsklingens föräldrar och drack lite kaffe å snacka skit.

Åkte och hämtade upp Nathalie så åkte vi ut till skogen så fick hon och ja köra :) AS KUL! Fast ja höll på å köra ner i diket haha Shiit Kim skrek å ja vart rädd. (A)


Nää nu ska ja mysa med min älskling som redan somnat! Men ska väcka han jag måste ju ha en godnatt puss! <3

Han är så snäll han ska köra mig till skolan imorgon! SKÖNT slipper gå upp så tidigt!



Pusspuss GodNatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0