Städat hela dagen känns de som! :P

Heelluu!

Idag har jag som ja sa i tidigare inlägg varit i skolan! :) Efter det så gick jag och mötte upp mig älskling, min syster, min kusin och Mickan, vi satt på fiket och åt lite och pratade sen åkte Kim och jobba! :( Så ja åkte hem och började städa, haha shiit började med att jag damsög och fyllde upp en hink med vatten, när ja skulle börja skrura i hallen så märker jag att det är massa stora gråa klumpar överallt på golvet så sätter ja mig ner och kollar då är de massa spakel på golvet från att dom va här och fixade så de va bara ta en hink med varm vatten och en svamp och sätta sig ner och börja gnugga tog ett litet tag men till slut så fick ja börja skura sen medans de torkade så satt jag och min bror robert ihop min garderob som är i hallen :) Det vart as snyggt med alla mina skor uppradade, ÄLSKAR skor! :D När vi va klara med garderoben och allt så kommer Kim hem från jobbet och börjar skura en gång till, haha sötnos kommer hem och börjar städa på engång.. Sen slutade det med att vi började städa överallt vi damtorkade och vi damsög.. RIKTIG städ dag! Så har vi tvättat också..


Vid 7 tiden kom älsklingens föräldara och hämtade oss så åkte vi hem till Kims moster som bor i Berga (åkersberga) där vi satt och fikade och pratade, Mysigt! :)
Har inte gjort så mycket mer idag faktiskt..

Lägger upp lite bilder snart så får ni se hur jag bor :)


Jag och Storebror för typ 2år sen typ.. <3



Pusspuss, GOD NATT! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0