Tog ett litet uppehåll..

GodMorgon!

Har haft fullt upp med att fixa hemma och sådääär! :) Men nu ska ja skriva igen! 

Ska ta lite bilder sen och visa er hur det ser ut! Såå jävla mysigt, fast de är inte helt klart än! Hallen behöver fixas och ytterdörren måste målas igen, badrummet är inte heller klart :/ Men de som är klart är sjukt mysigt! <3

Igår va ja på skjutbanan och sköt lite med Pappa, älsklingen, kims pappa och kims pappas kompis :) De va väldigt roligt :) 

Sitter just nu i skolan sen efter skolan så ska jag hem och städa lite! Har typ ångest för alla kläder ja har gjort mig av med! Det blev 2 och en halv sopsäckar och en flyttkartong full! :/ Haha Det är sjuuukt mycket.. Men jag hade föör mycket kläder asså! Så nu bliree nog en shopping runda snart. Mamma sa de själv.

MAMMA : Malin, Kommer de här drabba min plånbok?
JAG: Hmm, jaa kanske ;)

Kanske åker upp till stallet en sväng och ser om man kan rida lite :) Är jätte suugen på att rida! Eller ja behöver inte rida utan bara åka upp och mocka och borsta lite <3

Nää nu ska jag vara duktig och jobba! See yoou sooon!




Igår när jag sköt! Woooop Wooop! :D


Puss & Kraaaam




Kommentarer
Postat av: Rickard

Du kan ju inte sitta å skjuta!

Å upp med armbågen! ;)

2010-09-08 @ 22:03:51
Postat av: Anonym

2010-09-08 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0