Torsdag!

Shulululu!

Kunde inte sova så mycket i natt pågrund av en j*vla fluga som flög runt hela natten..
När jag vaknade så satte jag mig och sminkade mig då den flög runt mina ögon, haha snacka om dryg!

Just nu sitter jag hemma hos Linn och försöker plugga men det går INTE fattar ingenting :( Hatar de här med partier och skit.. Inte min grej! Fattar inte varför man ska behöva jobba med de heeela tiden! Så himla tröttsamt!

Älsklingen ska jobba idag så ja får se vad jag hittar på.. Finns inte så mycket att göra när man inte har körkort :(
Snart kommer papperna om att ja får övningsköra sen är de bara att köra så mycket som möjligt och försöka klara det här.. Sen är de bara att ta en intensivkurs och ligga i hårt och klara skiten :D

Har inte så mycket att skriva om faktiskt, så ja slänger upp ett inlägg lite senare..

Bild från igår, jag och min ÄLSKLING! <3



Puss puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0