Tröttis!

Heellu!

Är helt slut efter idag asså, vid typ tjugo i 2 så skulle ja börja röra mig mot stallet men då ringde min syster och sa att min brors tjej hade jätte ont i livmorden och kunde inte gå så jag fick ringa efter skjus och så åkte hon och jag till dandryd, satt på den där jävla gynmottagningen i över 3 timmar, vi båsa lessnade på de och vi gick och frågade dom hela tiden när är de våran tur men då sa dom snart om kanske en halv timme, vi sitter där och väntar och väntar sen tillslut så kommer en tjej och säger vi kan tyvärr inte ta emot er de är folk som har ondare än dig som vi måste ta före? Så ni får vänta ett tag till, då frågar vi ungefär hur länge, då säger tjejen jaa kanske två timmar..:/ Säger man så!?!?!? Så min brors tjej lackade och vi åkte hem! Vad är de för jävla stil..Hur kan hon avgöra vilka som har mest ont? :@

Sen åkte jag iaf till stallet och fixade allt, duktig ja e! <3 :)

Efter stallet så åkte jag ner till Nathas jobb (sibylla) och satt där och pratade och åt lite mat :)
När hon slutade (halv nio) så gick vi ner till centrum och köpte cigg och tog en promenad med puma!

Nu sitter vi här med varsin data och nördar :D


Juste, igår köpte jag ju en ring, kunde inte lägga ut någon bild för ja hittade inte sladden men nu har ja bild, inga bra men dom duger ;)




Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0