Chill!

Helluu!

Vaknade av att Pappa kommer in och hämtar Elda :)
Somnade om, vaknade av att Elda kommer hem.. Haha..
Hoppade in i duschen sen gick ja en promenad med min prinsessa <3

Efter de åkte jag och älsklingen ner till centrum (han är hemma å är sjuk) och köpte lite frukost och middags låda till mig själv tills ikväll.. Ska ju jobba idag från 15:00 - 21:30..

Just nu sitter jag i Caféterian i skolan och har precis ätit frukost å sådär..

Snart kallar jobbet = Cash = Jag är glad :)

Efter jobbet så ska vi glida till Kims föräldrar och fika är planerna, nattfika är ju riktigt mysigt..



Kanske skriver ikväll när ja kommer hem, får se hur trötta mina ögon är.. :P


See yooou!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0