FÖRLÅT!

Nu är de såhär.. Jag har tänkt ett tag nu på att lägga ner bloggen men vissa vill inte att jag ska göra de då dom läser den varje dag och tycker att den är intressant & underhållande! Så vi gör såhär, jag vill att ni ska kommentera mer, känns som att jag bara skriver och får aldrig något svar.. Ibland är de riktigt kul att få respons, både bra och dålig :) Så sätt igång! ;)

Har haft fullt upp nu också har jobbat jätte mycket och igår hade min klass studentskiva, va faktiskt roligt bara de att de va skit dåligt ljud :( Men jag hade de kul och dansade på som vanligt!
Jag var utklädd till Cowgirl, ganska bra utklädnad då man inte behöver lägga ner flera 100 på en "kväll"






Har jobbat ikväll också så nu är jag ganska slut i kroppen, MEN imorgon är det en ny dag = Mösspåtagning och det som är riktigt irriterande är att jag inte ens fått hem min J*VLA mössa! Vad fan är de för fel på de där företaget?? Dom ända som levererar studentsaker ska hålla på att krångla och dröja med att skicka ut VIKTIGA kläder/saker!!! Så får se hur ja gör imorgon, ska iaf ringa och skälla ut dom riktigt ordenkligt!!
Efter "mösspåtagningen" så ska vi tjejer i klassen sätta och någonstans å dricka lite och umgås och sedan mot kvällen gå ut och festa! KUL!! :) I LIKE..

Det börjar närma sig skolans slut nu vilket jag tycker ska bli underbart! :) Jag vill hellre jobba och tjäna pengar än att sitta i en rutten skola framför en bänk och inte fatta någonting och ALDRIG få den hjälpen man behöver.. Folk frågar om jag hade tänkt att plugga vidare ALDRIG.. Plugga är INGENTING för mig..


Så nu ska jag sova men skriver imorgon..


See yooou Love Malin! <3


Kommentarer
Postat av: MördarBritt

Du är bäst min älskling <3

2011-04-28 @ 23:54:42
Postat av: Millis

Neeej, inte lägga ner bloggen!!

2011-04-29 @ 15:11:41
Postat av: camilla

Nä inte sluta blogga, jag gillar verkligen att läsa din blogg! som sagt så känner jag ju inte dig. men har fölt dig länge nu. Förstår verkligen att de är skönt att skolan snart är slut. Vilken linje har du gått?



kraam

2011-04-29 @ 22:58:06
Postat av: karina

neeeeeeej sluta inte blogga !!!!!

2011-04-30 @ 11:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0