Gud vad jag älskar att vakna av att man ser att solen lyser genom rummet <3

Heej mina fina läsare!

Vaknade vid 10 ungefär då jag satte ut Elda på tomten så hon fick ligga och chilla ett tag då jag gick in och åt frukost :)



Nu har jag fixat iordning mig och ska ner till centrum och fika med Linda, Natha & Sara MYS! Hoppas dom har uteservering nu, så j*vla naajs att sitta ute och fika och kolla på alla människor som går förbi! Jag märker verkligen själv viken sommarmänniska jag är <3

Har har ni en dålig bild från igår när vi gled runt i bilen jag, Sara & Natha <3


Fick en kommentar om ja hade någon vän som bloggar, självklart har jag de och det är Sara men hon har för tillfället tagit ett uppehåll men hennes blogg heter ljuuuvlig.blogg.se ska säga åt henne att börja blogga igen, hennes blogg är rolig att läsa när hon väl skriver så ni kan kolla in den (tror hon har lösenord just nu) men säger till när den är redo att läsa!
HÄR HAR NI SARA!



Nu ska jag börja gå ner mot centrum och här har ni en outfit bild:


Och lite bilder på "detaljer"






Nu måste jag kila vi hörs mina fina läsare, tusen pussar till er..



Kommentarer
Postat av: camilla

jätte kul att du börjat blogga igen, har vart tråkigt utan dig hehe. =) fint har du fått de också, alltid ett plus! skitkul med lite nytt =)

2011-04-19 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0