Hejåhå, lilltå! :)

Heelluu!

Slutade ju klockan 9 idag så de va skönt (brukar annars sluta halv 10) när ja precis hade slutat så ringer min älskling mig och säger att ja ska skynda mig då han, sara och kippe står utanför mitt jobb och att vi skulle åka till Rimbo och lämna en väska.. Så ja fick stressa med att packa ihop allt å skynda mig ut till bilen då vi först hämtar upp Natha sen vidare mot Rimbo..
Sen gled vi runt i bilen och sjön MASSA gamla låtar och hade det riktigt trevligt faktiskt :)

Kom hem typ nyss å nu kallar väll sängen, inte för att jag är speciellt trött men måste väl sova antar ja.. Finns inget roligare att göra :( Kanske glo på någon mysig film eller nått..

Imorgon: 16:40 ska jag till tandläkaren igen.. (ytterligare nån tusen lapp) Ååh trött ja blir, men de måste ju fixas såå... Natha ska följa med mig dit å hålla mig sällskap medans jag lider ;) Sen ska vi möta upp Sara som ska till frisören och fixa håret för att sen fika :) Mysdag! <3 Sen lär de ju hända något mer men får se :)

Väntar på att få veta hur mycket lön jag ska få den här månaden (vill veta så man kan planera efter de) undrar om jag får den 21:a eller den 26:de? De är ju några röda dagar nu pågång så får se när dom kommer in.. (undra hur mycket ja får) Sen kommer jag ju få ännu mer pengar från en annan sak då ja ska betala MASSA räkningar och sen SHOPPA! Wohooo! *HAPPY*  :D

Nu ska jag inte tråka ut er men lovade ju att skriva när ja slutade jobbet å ja ska försöka hålla de jag lovar er här i bloggen :) Visst är jag snäll?!?

Nu är de mystime så skriver imorgon när ja vaknar.

God natt mina solstrålar <3



Kommentarer
Postat av: Lina

Har inte någon av dina vänner bloggar man kan läsa? :))

2011-04-19 @ 10:04:04
Postat av: camilla

Ja de e snällt att du håller de du lovar =) hehe

2011-04-19 @ 17:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0