Jag ber så HEMSKT mycket om ursäkt mina vänner :)

Hallooj i stugan :)

Har inte haft tid att blogga, sist var i fredags då vi kollade på film, den sög som F*N! Se inte den...
Efter filmen rörde jag, Kim & Simone oss hemåt (barnvakt) vi fixade oss inför sängen, Kim satt och läste sagor för Simone, tror ni det såg gulligt ut? Tror ni jag smälte eller, Simone sitter i pyjamas och Kim ligger breve och läser, jag vart helt varm i hela kroppen, han är den som kommer bli Pappan till mina barn <3

I Lördags: Under dagen: Fikade, åkte till arninge med Kim & Linus, haha Linus tog bilder på mig när ja provade Mössor/hattar haha ni ska få se bild.. Kvällen: utgång, hade skit kul med tjejerna, satt och förfestade hos Erika där vi körde tjejspel med massa spännande frågor ;) Alltid lika kul.. Sen drog vi ner och dansade till stängning.. Vidare till "efterfest" hos Kippe & Sara där vi alla satt och snackade och umgicks.. :) (mysigt eftersnack)



Hittade ett par skor ja ska köpa när ja får pengar, 399 kronor:


Söndag: Jobbade från 13:00 till 21:30, va faktiskt roligt, man saknar alla gamlingar :)

Idag: Gick till skolan hade "möte" och visade upp lite anteckningar om filmen ja såg i fredags (pluggar upp Svenska A) Man måste passa på, skolan är ju snart slut lixom så får ta upp allt fort nu :) Men de går bra har redan gjort klart 3 kurser så nu är det bara Svenska A & Idrott så de känns riktigt skönt :)

Imorgon: Jobba från 15:00 till 21:30 det är bra extra pengar :)

Just nu ska vi kolla på film, den är redan igång, (snäll kille) haha ja ba: Vänta ja ska bara göra ett blogginlägg, jo tjena som att han väntade.. :( Film: Never back down, skit grym film har sett den förut, den rekomenderas starkt!
INFO:
Jake Tyler har flyttat in i en ny stad, Kort därpå hamnar han i tvång in i ett kickboxningbråk där han blir förnedrat nerslagen. Efter att hans familj och vänner blivit hotade söker han upp en fighting-veteran för att träna upp sin kropp och hjärna, för att en sista gång i en martial-arttävling hämnas på mästaren Ryan McCarty.




Nu ska ja kolla på filmen, skriver imorgon innan jobbet!

Puss å God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0