MÖSSPÅTAGNING! :)

God Morgon! <3
Ni är verkligen trogna läsare! KUL!!
Igår så hade jag mösspåtagning, fick ju inte min mössa så ringer jag till deras kontor då dom säger att mössan ligger där och jag får inte den förrens nästa vecka WUUT!?! Fuck heller tänkte jag så ja ringde efter skjuss (kontoret ligger i Solna) Där vi hämtade mig mössa.. Så de vart en riktigt lyckad kväll igår..
De började med att alla tjejerna var hemma hos Sara där vi drack och spelade spel och snackade, vi hade riktigt roligt (så många tjejer och så KUL) :) LYCKAT! Taack alla tjejer för igår, ni är BÄST!
Efter de så gled vi ner till krogen och ägde dansgolvet med våra mössor! Skit kul, svetten bara rann HAHA!




Sen var de dags att bege oss hemåt då snälla Lizan körde hem oss :) Hade bara ett linne på min, kallt som fan å gå hem med bara linne kl 2 på natten.. :/ VAD F*N TÄNKTE JAG MED!?! Meen de va ju varmt på dagen *typ* Haha..

IDAG: Är det valborg, fattar ingentligen inte varför man ska "fira" de!?! Helt onödigt, eller nää när man var fjortis så va de ett sätt att kunna dricka på å bli skit full eftersom "alla andra" också gjorde de.. :/ Hmm..
Så idag ska jag ta de lugnt, vart som sagt vädligt vilt igår.. ;) Tröjan åkte nästan av på dansgolvet å jaa ganska vilt! ;P
Snart så ska vi (Jag&Kim) passa BÄSTA Simone, ååh hon är så underbar..
När vi var hemma hos Sara så ringde jag Fia och frågade om jag fick prata med Simone då hon ger henne telefonen å hon säger Daalin (Malin) åå jag blir typ tårögd sen säger jag Simone: Malin älskar dig då jag hör en liten röst tillbaka kälsklar deg (älskar dig) Åååh sötnos, idag ska jag pussa sönder henne!

Så hoppas ni fick något att läsa om nu! :)
Mer bilder kommer in snart väntar på att alla ska lägga upp på FB.. Tihii!



Puss i pannan see yoou later <3

Kommentarer
Postat av: camilla

Skönt att du fick mössan, tappar väl lite syfte med möss påtaging utan mössan..



Kul att du fortsätter skriva i bloggen, gilalr den verkligen!

2011-05-01 @ 12:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0