Myspys!

Heej!

FÖRLÅT för sent inlägg men har verkligen haft fullt upp heela dagen.. :/

DAGENS OUTFIT: Dåliga bilder tyvärr men ska köpa en bra kamera snart..
Tunika: BikBok
Strumpbyxor: H&M



Vaknade rätt sent då jag ser att ja fått ett sms av jobbet då dom frågade om ja kunde komma in och jobba idag från 15:00 - 21:30 och klockan va lixom 12:19 haha aldrig att ja skulle hinna så fick tyvärr tacka nej till de :(
Tråkigt men hade ju andra planer idag.. Fixade iordning mig å packade ihop lite saker till Elda och gick ner till Centrum och mötte upp Natha & Lena då Lena skulle vara hundvakt åt Elda medans jag och Natha åkte till täby..
Vi har gått runt där hela dagen shit, vi va där till efter 17:00 haha! Vi gick runt och kollade och hade det riktigt mysigt <3 Imorgon ska vi göra om de men då ska jag köpa ALLT som jag lagt undan :) OM jag är glaaad, och JA ni ska få se ALLT ja ska köpa :) Kul va? När vi va i Centrum så kom Kim och mötte upp oss och kollade med oss lite.. Efter en stund så gick vi hem till Kims föräldrar och drack kaffe och sen tog vi bussen hem till Natha och hämtade Elda som hade röjt runt i hela köket hemma hos Natha, hihi fan att man måste skämmas.. :P Elda och Puma(nathas hund) är bästa vänner och Lena orkade inte att dom skulle leka hela tiden så Elda fick hänga i köket och dom gjorde ALLT för att få leka, dom smet in till varandra hela tiden och jaa ni fattar, haha så jävla söta! <3 Prinsessorna!


Sen åkte vi hem till oss och gjorde lite våfflor (sjukt gott) och sen dess har jag bara varit hemma och inte gjort någonting typ.. Fixat med lite papper å sådär.. :) Haft de lite mysigt..

Fick hem paket idag också (OM jag älskar att beställa hem saker!!!) man blir alltid så himla glad!
Va två ringar som jag är sjukt nöjd med!





Imorgon: En dag då de är "lite" stress inblandat..
11:00 Nathalie hämtar mig
13:00 Göra naglar
14:00 Hämta Simone
Efter de skynda oss till tåget och åka till täby, gå runt i täby och betala allt ja lagt undan..
Efter de ska jag hem och hämta pengar från Studentbiljetterna & Middagsbiljetterna och åka och lämna de..
Och försöka klämma in några samtal där också.. Puuuh! Imorgon blir de nog ingen rolig uppdatering heller..

Skriver ett inlägg ungefär vid 12:00 då ni får dagens Outfit å hår mm.. de som ja gjorde igår. :)
Ska ju göra de varje dag! Så de kommer upp ett sånt om en liten stund. :D

Så vi "hörs" imorgon :)

Puss på er <3




Kommentarer
Postat av: camilla

Vart jobbar du?

2011-04-21 @ 06:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0