Som ja sa, mer uppdatering! :)

Visst är det härligt att solen tittar fram och att det har varit hela 18 grader idag? Jag är sjuukt nöjd och det är riktigt skönt att sommaren är påväg! ;)
Har redan planerat lite vad som ska hända i sommar en sak som står på listan är att åka till Skara Sommarland (http://www.sommarland.se/) å de kommer nog bli riktigt roligt och mysigt.. Ska bara kolla upp om hundar får vara i stugorna som man hyr där, vet ni om de är OK? annars blir de husvagn för oss :) Men de kan ju vara ganska mysigt och annorlunda, har aldrig varit på husvagnssemester haha, man måste ju passa på lixom, de kan vara rätt naajs ändå..

Sen finns de massa saker jag vill hitta på, ååh det är de jag ÄLSKAR med sommaren att man bara kan dra iväg och hitta på spontana saker hela tiden! LOVE IT!



Sen finns de ju saker om jag HATAR och det är att när man blir äldre så kostar ALLTING så j*vla mycket, här har ni ett exempel:

Ser ni vad det är? Året man fyller 20 år så börjar man ju betala för tandläkaren så här har vi min räkning som är på 2 gånger hos tandläkaren, 3417 fucking kronor!!! Så ni som fortfarande är "små" å går hos tandläkaren sköt tänderna NOGA och se till att fixa till "felen" med tänderna så fort ni bara kan!!! Tänk er vad roligt jag kunde haft för dom där pengarna!! :( Menmen, vad gör man inte.. Nog om de, ville bara visa er som inte har fått en egen räkning från tandläkaren att de är riktigt mycket pengar man får slänga fram..



Idag har jag varit barnvakt åt min gullunge Simone, shiit vad jag älskar henne och hon blir bara roligare och roligare för varje dag som går :) Haha Sötj*vel!! <3



Nu babblar jag på för fullt, haha men ja har saknat lite att skriva i bloggen och nu när bloggen känns ny och fräsh så vill ja bara skriva hela tiden.. Åååh vad fin den är, tycker ni inte de?

Nu får ni en sista bild innan ja avslutar och det är på min prinsessa när hon & husse va ute och gick i solen:
Ignoera hennes tass den ser helt muppad ut, den gör inte de IRL men på bilden vart den helt off! ;)
Visst har vi en FIN PRINSESSA <3



Imorgon ska jag ju jobba, börjar 15:00 - 21:00 men skriver såklart innan ja börjar och när ja slutar! :)


God Natt Mina Fina Läsare, Sov Gott För De Ska Jag Göra! <3

Ni får lite posebilder tagna nyss också bara för att ja är så snäll..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0