Wohoo fick hem paket :)

Heelluu, saknat mig? SJÄLVKLART! :)

Jobbade till 21:30, gick skit bra, shiit vad jag tycker om mina arbetskompisar (dom är heelt underbara) de är då det verkilgen är kul att jobba :) Efter jobbet åkte vi som sagt och umgicks med Kims päron, då ja får ett samtal om att jag har ett paket här hemma med kläder, OM jag bara ville hoppa in i bilen och gasa hem.. ;)
Haha! Nu ska ni få se vad jag fick hem så får ni se de ja inte fotade förut som ja köpte, och det kommer komma två paket till snart (slutet av månaden) tihii ME LIKE! ;)




Klänning som ja tänkte ha på studenten,
då jag själv tycker att man ska vara söt!
Tycker inte ni de? :)



Väska som kommer användas flitigt (jag ÄLSKAR väskor!!)


Väskan. svart bikini+underdel till då man fick svarta,rosa &blåa snören till..
Bikini+underdel och två Bh utan band men man kan ha med också men de blir
perfekt i sommar till alla tubklänningar (hatar folk som har vanliga bh´s under
så man ser banden (fjortis) = MIN ÅSIKT!




MITT FÖRRA PACKET:

Kjol som man har ovanför "kärlekshandtagen" skit söt!




KORT kjol med shorts under :)




Sådär, fint va? :)

IMORGON: Så ska jag lägga alla våra smuts kläder i färg ordning i IKEA påsar för att vi har tvätt tid klockan 7, kommer bli as skönt att få allt tvättat! Vi är så lata när de gäller tvätta, när man väl gör de så är de lixom inte jobbigt.. Fattar inte att vi kan vara så lata.. :/ Tänk dom som måste tvätta alla sina kläder förhand.. SUCK!
Så de ska jag göra imorgon, sen ska ja förbi skolan och hämta uppgifter som ja måste göra..
Sen måste ja damsuga & skura golven samt plocka ihop Eldas bur då vi ska köpa en ny midre bur, haha den här buren som vi har är lixom för stor för en shäfer (stavning??) så vi får se va de blir för någon ny. den tar lixom stor plats.. :)

Fullt upp imorgon, hoppas att dom inte ringer mig imorgon och vill att ja ska jobba :/ fast ändå så vill ja jobba om ni förstår vad ja menar :P (har saker ja måste göra, men vill ändå jobba å få pengar)


Nu ska ja vila mina ögon, ställer klockan på 10:00 imorgon så ni får nog ett inlägg vid kanske 12 halv 1 beroende på hur mycket ja hinner göra :)


God Natt Sov Gott Mina Fina Läsare! <3



Kommentarer
Postat av: Sara

Och lilla jag fyller ju år också :)

2011-04-06 @ 10:46:44
Postat av: camilla

nä, hur kan du tycka att de e fjoris? en vuxen som har så, har nog så på grund av osäkerheten för att bara gå i tubtoppen eller för att,inte alla som bor sjävla som har pengar till att köpa ny bh till olika sorters kläder. =)

2011-04-06 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0