LÅNGT UPPEHÅLL!

Heelloo mina fina läsare!
Har tagit ett långt uppehåll då jag inte orkat eller haft tid till att skriva..
Har väl inte hänt så speciellt mycket under senaste tiden, har mest jobbat och sådär..
Idag var jag och kollade på när min underbara pojkvän körde cross.. Han är verkligen duktig, shiit vad läskigt de måste vara att flyga flera meter upp i luften.. Gaaaah! ;)
GAMMAL BILD PÅ HAN! :D <3
Allt har varit lite upp å ner just nu, men de bevisar bara hur mycket man verkligen betyder för vissa..
Vilka som finns vid ens sida vad som än händer och vilka som alltid ställer upp!
Och snart (28:DE) så ska jag åka till Rhodos och festa och ha det så jävla roligt.. Jag ska dit med Jaqueline, min pojkväns syster! Alltså det kommer bli så jävla GRYMT!! Vi tänkte även åka till ett vattenland som finns en bit bort från hotellet.. :) Alltså det kommer verkligen bli roligt och skönt att komma bort.. Visst jag kommer sakna min älskling men det är bara "nyttigt" att få sakna varandra.. <3
VATTENLANDET!
IMORGON: Shoppa lite tänkte jag! :) Ska åka till täby med syster! <3

JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR VÄRLDENS UNDERBARASTE! <3
Sådär jaa, nu har jag skrivit lite iaf, kommer mer imorgon!
Nattinattii!!

Kommentarer
Postat av: Linnsy

Ja precis Malin, det betyder verkligen vilka som är ens vänner och kan stå för saker man säger och gör. Vän är ett starkt ord, och jag tror tyvärr inte att du vet vad det betyder!

2011-08-27 @ 19:49:21
Postat av: M

Vad har inlägget med

Vänner att göra?!?

2011-09-05 @ 17:42:08
Postat av: Anonym

Handlar väl mer om vilka som finns där och vilka som inte gör det, i vått och torrt och för vilka man betyder någonting för!

2011-09-06 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0