Dagen innan julafton då!

Imorgon är de julafton, och det känns absolut inte som de!! :( vill ju ha MASSOR med snö när de är julafton ju.. Aja inte mycket man kan göra åt.. Vaknade av att min syster ringde å väckte mig å sa att hon var påväg hit så jag mötte henne en liten bit från mig så gick vi å köpte en julklapp till Simone. Sen när vi kom hit (hem till mig) så fixade vi lite mat.. Efter maten satte vi på lite kaffe för Fia hade köpt med sig bullar från stenugnsbakeriet, och jag jag kan säga att de är dom grymmaste bullarna!! :) nu ska Simone vila så får se va jag och Fia hittar på medans. Väntar tills älsklingen ska komma hem då vi ska till kista och handla dom sista julklapparna.. :) men shiiit vad folk de kommer vara!! Blir "folkskygg" bara ja tänker på de haha.. Nu ska jag vara social mot systern min men jag skriver när ja får en lucka över.. Puss på er mina solstrålar ;) <3


Kommentarer
Postat av: Milla

Bor ni nära varandra du å din syster? ni verkar ha en sån fin konakt, ni träffas ofta, det är så fint! Förstorar du läpparna nu med? eller va de bara en grej du provade på?

2011-12-25 @ 09:41:18
Postat av: Malin

Hej aa vi bor rätt nära :) aa vi har väldigt bra kontakt vilket jag är jätte glad över.. Nej jag har inte gjort nått med läpparna sen sist men vill för de va så fint! :) kul att du kommenterade DU är en trogen läsare! <3

2011-12-25 @ 13:15:12
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0