Godmorgon mina fina!

Är hemma och ligger på soffan och funderar på vart jag ska börja packa, Åå de här är ju ett helvete! :( vad ska man börja lixom?!? Sen funderar jag över nyår, vi har pratat med några kompisar om vi ska boka bord inne i stan och sen gå till slottet till 12 slaget och kolla på fyverkerier men sen så ringde mamma mig idag och sa att vi får gärna komma över på middag där å umgås med dom, vilket vi gjorde förra året och de va mysig! Så får se hur de blir.. Guud vad jag bara sitter och funderar hela tiden, allt är så RÖRIGT just nu... Får se hur allt blir faktiskt jag får helt enkelt ta de som de kommer. Just nu väntar jag på att Nathalie ska komma å hjälpa mig att packa lite så de här blir klart snart.. Och min älskling är dunder sjuk, känner inte igen han alls, jobbigt! Han va till doktorn imorse och nu har han sovit från att han kom hem och de går inte att få liv i han.. :( så de blir nog en "seg" dag idag.. Förresten vad har ni för planer på nyår? Jag vet att ni är rätt många som läser så svara nu ;) nu ska jag göra lite nytta. Puss på er!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0