Uppdatering!

Heej på er!! Har precis varit på LÅÅÅNG Promenad med min underbara hund.. Kom precis hem till syster Fia och har tagit så sjukt fina bilder på Elda med hennes systemkamera.. De är helt sjukt va fina bilder de blir med en sån, har alltid velat ha en men dom är så himlans dyra, känner att ja inte har ett sånt intresse för att fota att ja måste ha en sån dyr!! Och snart kommer min kära pojkvän hit så ja får mysa lite med han för att sen trängas med MASSA folk i kista.. *suck* nu ska ja fixa med annat så vi "hörs" sen.. Förresten, KOMMENTERA!! Hihi.. Puss


Kommentarer
Postat av: Milla

du har jätte fina ögonbryn, fyller du i dom eller e dom så som på bilden?

2011-12-27 @ 09:39:43
Postat av: Malin

Åå Taack! :) alltså just nu har jag skit fula ögonbryn man ser de dock inte på bilden men ska spara ut och gå till hudvårdsalongen och fixa dom noppa + färga :) så nu vill jag knappt visa mig bland folk! :/ kram på dig!

2011-12-27 @ 12:31:23
URL: http://peaaarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0