Bilder klara!

Heej! kom hem för en stund sen, har varit på studiebesök idag :)
Riktigt trevligt och förengångsskull lärde jag mig något på ett studiebesök :/ :D

Har tagit bilder på mitt hem, det är litet med mysigt men ska eventuellt flytta snart :)
Hoppas allt går som de ska :D
Lägger upp bilderna ikväll..

Igår när jag och älsklingen kom hem från kryssen så gav han mig en present, som igentligen skulle varit till Alla Hjärtans Dag, men han kunde inte vänta, han ville att ja skulle ha den nu!
Jag har VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN! Han har köpt världens finaste/sötaste guldarmband till mig med ett hjärta på <3 Ni ska få se!!



Idag har jag INGA planer, tar de som de kommer.. :)

Skriver senare, ska ta något gott att äta! <3




Kommentarer
Postat av: Camilla

Så gulligt av han. =) trodde inte att de fanns snälla killar kvar =).. du har haft tur du.



Kram

2011-02-04 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0