"BLOGGTORKA"

Heej!

Fick ett sms för en stund sen där de stod: Har du blogg torka? Dumma unge :P Puss!

Haha de va från Natha som antagligen har lite tråkigt och vill läsa min blogg, så det är klart att ja kan skriva någon rad :)

Idag så gick jag till skolan började 10:00 idag :) Fast jag hade riktigt svårt för att komma upp ur sängen! :/ Fattar inte vad det är med mig men vissa perioder så kan jag inte komma upp på morgonen.. Jag somnar hur bra som helst och sover oftast hela nätterna (om jag inte blir väckt av kim ;)) 

Gick iaf på den första lektionen sen så "slutade" vi. Vi fick uppgifter av läraren så de va bara att gå hem till Kippe och Sara där Kim och Kippe va. :) Vi åt lite frukost å sådär MYSIGT!

Har varit här heela dagen och bara tagit de lugnt, killarna åkte iväg bara och fixade lite saker.. :P

Sen gick jag och hämtade Simone på dagis så vi har myst från halv 3 tills nu :) <3 Vi gick till affären och köpte bullar och kakor så satt vi i köket och fikade med tända ljus och te och bullar.. Kan de bli bättre? <3

Nu så står Sara i köket och ska laga pasta carbonara OM jag älskar de!! HAHA det är fett gott!

Senare så har jag ABSOLUT inga planer, får se vad som händer.. :)

Förresten igår så beställde jag och Sara ett par skor (lika dana) dom va grymt snygga! Ni får se dom när dom kommer, hoppas att dom kommer snart :) LÄNGTAR!!

Har kollat på en jacka också som jag snart ska köpa eventuellt :)

Nu tycker jag att jag har skrivit ganska bra :)
Jo Camilla som kommenterade, självklart kan jag berätta om fosterbarnen och sådär men gör de i nästa inlägg som ja lägger upp om ca 3 min. :) <3



Puss på er! :)




Kommentarer
Postat av: Nestle ;)

Kan inte du börja lägga upp dagens outfit? dom dagarna du känner för det? skulle vara ganska trevligt? ;) <3 <3 <3 <3

2011-02-23 @ 21:53:32
Postat av: Camilla

Håller med =) vore kul!

2011-02-24 @ 07:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0