Gaaaaleeet!

Heej! :)

Har inte skrivit på hela dagen för jag har varit fruktansvärt bakis :/ Vart vääldigt mycket alkohol igår och GANSKA mycket bråk.. En kille stod och sa massa saker till mig å han fick skylla sig själv med andra ord ;)

Gick upp kl 9:00 i morse för jag kunde inte ligga på mitt huvud för det dunkade så j*vla mycket.. Vart skallad igår haha fast inte med flit utan en kille skallade en kille så jag fick hans bakhuvud i min panna.. HAHA varför ska alltid jag råka ut för de? :P Det är inte första gången de händer.. Sen så när vi skulle åka hem så satt jag i Linus knä för de finns bara två säten i bilen, Kim körde ju.. När LINUS ska stänga dörren så ser inte han att mitt ben/fot va utanför bilen så han klämde min fot och de gjorde så J*VLA ONT! Ni anar inte :(
Snacka om vild kväll :P Men jag hade iaf riktigt roligt innan krogen och under "festandet" Det är ju de som räknas..

Och ett tips till ni som läser min blogg som är Vallentuna bor, gå inte till M&G och häng av jackan för de var sånt kaos där igår så jag & Natha gick in i garderoben SJÄLVA och hämtade ut våra egna jackor och ingen brydde sig om att vi gick in = vi kunde tagit dom jackorna vi ville ha, men de gjorde vi såklart inte utan tog våra egna och gick ut.. Så tänk på de!!

Idag har jag bara tagit de lugnt, myst med min älskling och myst med Simone <3
Sen åkte vi en sväng förbi Donken och åt lite och sen förbi Farmor på en koppkaffe och nybakade bullar! MUMS!

Kom nyss hem har precis övningskört med pappa, gick väl sådär de va fruktansvärt halt och inte så bra däck på bilen :( Men ingenting hände och inga kärringstop = BRA! :D


Nu ska jag bara ta de lugnt, tyckte Kim snackade om att dra till några kompisar och dricka öl men de är inte jag så speciellt sugen på eller jo umgås men inte dra i mig någon öl.. Fuck NO! :P


Bilder från igår:

Sexiga Linn & Jag <3


Jag & fina Johanna <3


Jag, Sara & Natha! Gullungar <3



See yoou later! <3




Kommentarer
Postat av: veni

Vilken underbar avslutning på kvällen att sitta i Lm's knä!!

2011-02-19 @ 23:52:33
Postat av: camilla

Men då =(, stackare jävla ungar som ska hålla på å skallas =(

2011-02-20 @ 00:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0